torsdag 20. mars 2014

Ole Kristian @Rosenvilde

Velkommen til min nye blogg. Personlig hater jeg ordet blogg og kommer ikke til å bruke det mer. Så fra nå av kaller vi dette for heimen min på nettet. Sånn, da var det unnagjort.
For gamle venner er jeg det samme gamle meg. Litt eldre og mye mer klok. Nå holder jeg til på Rosenvilde videregående skole i Bærum. Det er et flott sted å være lærer, med mange flotte elever og kolleger. Det er et sted hvor både elev og lærer får utviklet seg.
Jeg underviser i fagene historie, sosiologi og engelsk dette året. Derfor vil det her være endel ting som anrører alle disse skolefagene. I tillegg kommer jeg også til å ta for meg ting som er av interesse for meg som fagperson, altså den delen av personligheten som fremdeles har en fot i universitetet. Typisk er det en refleksjon rundt en bok jeg har lest, eller en plate jeg har hørt. Osv.
Da sier vi det sånn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar