søndag 23. mars 2014

Check! Ny serie sett ferdig

I helga har jeg sett ferdig serien True Detective med Matthew McConaughey og Woody Harrellson. På den måten har serie-året mitt fått en meget god start.

Jeg har fremdeles igjen å se ferdig Breaking Bad og House of Cards, men jeg er godt i gang der også. Når det gjelder Breaking Bad er det viktig for meg å posjonere ut og la det gå så lang tid som mulig før jeg blir ferdig, siden det er så utrolig bra.

Jeg kjente at jeg burde ikke ha drukket kaffe under de to siste to episondene av True Detective. Det var mange mørke rom og skumle mennesker som fantes på de minst tenkelige steder. Det var såpass nervepirrende at jeg hadde mareritt om serien natten til i går. Da tenker jeg at serien har funnet sin nerve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar